Up one level
2007.03.10-12
Zimowy kurs turystyki wysokogórskiej

Murowaniec  Widok na Gąsienicową  Beskid i Kasprowy Wierch  Murowaniec i z prawej Żółta Turnia  Kościelec, Świnica  Widok z Świnickiej Kotlinki na Mały Kościelec i Karb. Po prawej widać zasypany Długi Staw  W stronę grani na Pośrednią Turnię  W stronę Świnickiej Kotlinki. Z lewej Długi Staw.  Z grani na Pośrednią Turnię. Widok w stronę Świnickiej Kotlinki  Gąsienicowa i okoliczne niziny  Beskid i Kasprowy Wierch. W oddali Babia Góra  Gąsienicowa, Mały Kościelec i niziny  Michał na grani na Pośrednią Turnię z drugiego końca naszej liny. Za nim z prawej Świnicka Kotlinka  Karb i Kościelce  Dalej na Pośrednią Turnię  Ja w drodze na Pośrednią Turnię  Kościelce. Widok w drodze na Pośrednią Turnię.  Widok z Pośredniej Turni na Słowację. Od lewej w dole Walentkowa Dolina i dalej w prawo Cicha Dolina. Nad Jarkiem Zadnia Rycerowa Kopa i przez Zadni Rycerowy Zawracik Wielka Garajowa Kopa, idąca w lewo granią do Zadniej. Nad nią wyżej Wyżnia Przechyba przy Krywaniu. Najwyżej za Jarkiem Zadni Goły Wierch i bliżej Turkowa Przełęcz i Wielka Kopa Koprowa. W prawo Wyżnia Magura Rycerowa.  Skrajna Turnia, Beskid, Kasprowy, Giewont i w lewo na Czerwone Wierchy. W tle po prawej Babia.  Od lewej Koprowy Szczyt, Hlińska Turnia i Szczyrbski Szczyt, Hruby Wierch i jego Grań. Najwyższa Krywań. Bliżej Gładki Wierch  Cicha Dolina i wierzchołki Tatr Zachodnich  Świnica - wierzchołek taternicki 2291m n.p.m. Tam byliśmy  Świnica i Orla Perć  Pośrednia Turnia. Widok z Świnickiej Przełęczy  Kościelce. Widok z Świnickiej Przełęczy  Świnicka Szczerbina, Świnica i Świnicka Kopa. Widok z wierzchołka taternickiego Świnicy.  Widok z wierzchołka taternickiego Świnicy na Tatry Bielskie i Wysokie  Widok z wierzchołka taternickiego Świnicy na Tatry Bielskie i Wysokie  Widok z wierzchołka taternickiego Świnicy na Grań Hrubego i Krywań  Schodząc do Świnickiej Przełęczy. Świnica  Bezpiecznie w dole. Widok na Kościelec i Świnicę.  Widok w kierunku Hali. Dolny punkt kolejki linowo krzesełkowej Gąsienicowej. Szałasiska.  Widok od Czarnego Stawu Gąsienicowego w kierunku Kopy Magury, czyli schroniska.  Piękny Kościelec z Czarnego Stawu Gąsienicowego  Przyszli zdobywcy przy Kościelcowym Kotle. Widać polawinisko z Kościelcowej Grzędy  Lodospad w okolicach Zmarzłego Stawu  Granaty. Widok od Zmarzłego Stawu  Kościelec. Widok od Zmarzłego Stawu  Zawrat. Widok od Zmarzłego Stawu  Kościelec. Widok od Zmarzłego Stawu  Żółta Turnia.  Widok od Zmarzłego Stawu  Granaty i Czarne Ściany.  Od lewej Żółta Turnia, Wierch pod Fajki i Granaty  Odwrócić się w drodze powrotnej. Przed zejściem do Czarnego Stawu G...  Kościelec  Orla nad Czarnym Stawem Gąsienicowym  Żółta Turnia i Granaty nad Czarnym Stawem Gąsienicowym  Żółta Turnia  Hala Gąsienicowa  Hala Gąsienicowa  Hala Gąsienicowa  Widok z Pośredniej Turni